Kenniscentrum › Stel een vraag

Stel een algemene vraag

Mogelijk vindt u het antwoord op uw vraag ook tussen de veelgestelde vragen hieronder.
Heeft u een vraag van algemene aard, dan kunt u het reactieformulier invullen.

Veelgestelde vragen

Kan ik een specifieke vraag over mijn gezondheid stellen via het formulier of per e-mail?

Helaas is het niet mogelijk een specifieke vraag te stellen met betrekking tot uw eigen gezondheid via het reactieformulier, of via de e-mail aan een van onze zorgverleners of specialisten. Omdat wij niet kunnen garanderen dat het e-mailverkeer op een veilige wijze plaatsvindt zodat uw persoonlijke gevens beschermd zijn tijdens de verzending.
Bij gezondheidsklachten raden wij u altijd aan om eerst contact op te nemen met uw huisarts, die u zal adviseren en indien nodig een verwijsbrief geven naar een specialist in het ziekenhuis. Specifieke vragen over uw gezondheid kunt u dan tijdens een consult stellen.
Vragen van algemene aard kunt u uiteraard wel op deze manier stellen.

Moet ik een ponskaartje hebben voor mijn afspraak?

Voor uw polikliniekbezoek heeft u een afsprakenkaartje nodig voorzien van een sticker met uw correcte, actuele gegevens (of uw ponskaartje). Daarvoor kunt u zich wenden tot de Inschrijfbalie in de hal van het ziekenhuis. 
De Inschrijfbalie bevindt zich op de begane grond, links naast de centrale receptie bij de hoofdingang.
Neemt u uw verzekeringsgegevens en uw identiteitsbewijs mee als u zich meldt bij de inschrijfbalie. Wij registreren uw burgerservicenummer, omdat we dit wettelijk verplicht zijn. Wilt u bij veranderingen van uw gegevens (naam, adres, huisarts, zorgverzekeraar) altijd uw verzekeringspapieren of -pasje meenemen.

Zie ook: Ponskaartje gaat geleidelijk aan verdwijnen

Kan ik een afspraak maken zonder verwijzing?

U kunt altijd een afspraak maken met één van de orthopeden. Het is echter wel aan te raden om hiervoor een verwijzing bij uw huisarts of specialist te vragen. Als u geen verwijsbrief heeft is de kans groot dat de kosten van uw consult(en) en/of behandeling niet worden vergoed door uw zorgverzekering en u zelf de rekening gepresenteerd krijgt.
Er zijn ook behandelingen waarvoor u aanvullend verzekerd moet zijn of die niet worden vergoed door uw verzekeraar. Informeer daarom altijd bij uw zorgverzekeraar zodat u niet voor verrassingen komt te staan.

Stel zelf een vraag

U kunt het reactieformulier invullen om uw algemene vraag te stellen.